Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Σανγκόι: «Θέλουμε τη ρεβάνς από την Ανόρθωση!»


Η βαθμολογική αντεπίθεση και αναρρίχηση του Απόλλωνα φέρει την υπογραφή του. Φαρδιά πλατιά μάλιστα. Με 14 γκολ σε 19 αγωνιστικές ο Γκαστόν Σανγκόι είναι το βαρύ πυροβολικό της ομάδας του, ο πρώτος σκόρερ της κατηγορίας και η πιο καυτή υποψηφιότητα για την κατάκτηση του βραβείου του κορυφαίου κανονιέρη της περιόδου.
Ο μέχρι στιγμής απολογισμός του 25χρονου Αργεντινού επιθετικού αποκτά μάλιστα ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κανείς ότι υπολείπεται μόλις δύο τερμάτων εκείνης, η οποία την περασμένη σεζόν χάρισε τον τίτλο στους Λούκας Σόσιν και Νταβίντ ντα Κόστα!
Δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί πως στο δεύτερο χρόνο του στο σύλλογο της Λεμεσού ο Γκαστόν Σανγκόι ωριμάζει ταχύτατα σε ηγέτη της ομάδας του Τόμας φον Χέεζεν. Μόνο τυχαίο ή συμπτωματικό δεν είναι άλλωστε πως η απόδοση του Απόλλωνα αποτελεί ευθεία συνάρτηση της αντίστοιχης του Αργεντινού κανονιέρη.
Σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στην «Α.τ.Κ.» ο 25χρονος άσος επιχειρεί έναν απολογισμό των έως τώρα πεπραγμένων και δίνει τις εκτιμήσεις για τη συνέχεια της σεζόν.

Γκαστόν, ο Απόλλωνας τις προσεχείς αγωνιστικές αντιμετωπίζει εκτός έδρας την ΑΕΚ και τον Απόλλωνα, ήτοι τις δύο πιο χαμηλά πλασαρισμένες ομάδες στη βαθμολογία. Είναι μια άνετη ή επικίνδυνη κατάσταση για εσάς και γιατί;
Δεν υπάρχουν εύκολα και δύσκολα παιχνίδια. Όλα κρύβουν παγίδες, κάθε αντίπαλος είναι επικίνδυνος. Εμείς έχουμε ως στόχο πάντα τη νίκη, συνεπώς απέναντι και σε αυτούς τους δύο αντιπάλους οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί, ακόμη κι αν βρίσκονται τόσο χαμηλά στη βαθμολογία.
Ο Απόλλωνας δεν έχει υποστεί ήττα στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές. Οφείλεται στην αδυναμία των αντιπάλων ή ο Απόλλωνας ήταν τόσο καλός;
Ασφαλώς το διαμέτρημα των αντιπάλων δεν ήταν εκ των κορυφαίων στο πρωτάθλημα, πιστεύω όμως ότι τα συγκεκριμένα παιχνίδια έγιναν εύκολα μέσα από τη δική μας απόδοση.
Μέχρι στιγμής ο Απόλλωνας δεν έχει καταφέρει να κερδίσει παιχνίδι απέναντι στους τρεις μεγάλους (Ανόρθωση, ΑΠΟΕΛ, Ομόνοια) ή ντέρμπι κόντρα στη συμπολίτισσα ΑΕΛ. Γιατί;
Σε όλα αυτά τα ντέρμπι νομίζω πως παίξαμε καλή μπάλα. Αλλά αυτό δεν σου εγγυάται πάντοτε και την επιτυχία. Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Είσαι ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα του Απόλλωνα μέχρι τώρα; Και αν όχι, γιατί;
Απόλυτα ικανοποιημένος δεν μπορώ να είμαι, βάσει και της βαθμολογικής μας θέσης. Είναι γεγονός πως δεν κάναμε και το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, τον τελευταίο καιρό ωστόσο έχουμε αρχίσει να πηγαίνουμε καλύτερα.
Γιατί ο Απόλλωνας έχει μείνει ήδη 16 βαθμούς μακριά από την κορυφή του πρωταθλήματος;
Τι να πω τώρα; Υπήρξαν φορές που δεν παίξαμε βάσει των πραγματικών μας δυνατοτήτων υπήρξαν κι άλλες που δεν πήραμε τα αποτελέσματα που αξίζαμε βάσει των εμφανίσεών μας.
Πόσο εφικτό είναι για τον Απόλλωνα να τερματίσει στην πρώτη τετράδα και τι μπορεί να καταφέρει στα πλέι οφ;
Εκτιμώ πως ασφαλώς έχουμε τις δυνατότητες να τερματίσουμε στην πρώτη τετράδα, αλλά από κει και πέρα η κατάσταση στα πλέι οφ απέναντι σε ομάδες όπως η Ομόνοια, ο ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση θα είναι πάρα πολύ δύσκολη.
Πιστεύεις ότι μπορείς να αναδειχθείς πρώτος σκόρερ του κυπριακού πρωταθλήματος;
Για κάθε επιθετικό ασφαλώς είναι ελκυστική η προοπτική να αναδειχθεί πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα, στο οποίο αγωνίζεται, δεν μπορώ να πω ψέματα γι’ αυτό. Εντούτοις αυτό που πραγματικά μετρά είναι η πορεία της ομάδας.
Πόσο δύσκολη είναι η νίκη επί της Ανόρθωσης την προσεχή Τετάρτη και η πρόκριση στην προημιτελική φάση του κυπέλλου;
Δεν χρειάζεται να προσδιορίσω εγώ το βαθμό δυσκολίας αυτού του επαναληπτικού. Για μας το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι τελικός. Το καλό στην προκειμένη περίπτωση είναι πως -χάρη στο τέρμα στο τελευταίο λεπτό του αγώνα στη Λάρνακα- πλέον μας αρκεί και το 1-0 για να προκριθούμε. Και νομίζω πως έχουμε καλές πιθανότητες πρόκρισης.
Τι πρέπει να βελτιώσετε σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», ώστε να έχετε τύχη απέναντι στην Ανόρθωση;
Πρέπει να βελτιώσουμε τη συνολική μας εικόνα και απόδοση. Η Ανόρθωση είναι μια εξαιρετική ομάδα και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε ως ίσος προς ίσον. Έχουμε πάντως το πλεονέκτημα της έδρας, όπου μπορούμε να καταβάλουμε κάθε αντίπαλο.
Επιθυμείτε οι συμπαίκτες σου κι εσύ να πάρετε και ρεβάνς από την Ανόρθωση για τη βαριά ήττα-αποκλεισμό στην ημιτελική φάση του κυπέλλου της περασμένης περιόδου;
Σίγουρα θυμόμαστε το συγκεκριμένο παιχνίδι και ελπίζουμε να καταφέρουμε να πάρουμε τη ρεβάνς.
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από τον Γερμανό τεχνικό του Απόλλωνα, Τόμας φον Χέεζεν, και τους νεοφερμένους παίκτες;
Από τον προπονητή μου έχω πολύ καλές εντυπώσεις. Έχει αλλάξει ήδη αρκετά στην ομάδα και μας έχει περάσει τη δική του αντίληψη για το πώς πρέπει να παίζουμε. Σιγά-σιγά νομίζω πως αυτό έχει αρχίσει να περνά και προς τα έξω. Για τους νεοφερμένους δεν έχω αποκτήσει ακόμη ολοκληρωμένη άποψη, ωστόσο οι πρώτες εντυπώσεις -τόσο οι δικές μου όσο και των υπολοίπων στην ομάδα- είναι θετικές.
Είσαι ικανοποιημένος στον Απόλλωνα ή επιθυμείς να παίξεις σε μια άλλη, μεγαλύτερη ομάδα στην Κύπρο ή στην Ευρώπη;
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος στον Απόλλωνα.
Δημοσιεύτηκε στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου