Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Μπάουμαν: «Δίκαια δεύτερη η Ανόρθωση»



Αν οι ηγέτες φαίνονται στα δύσκολα, ο Φρανκ Μπάουμαν δεν φέρει αδικαιολόγητα το περιβραχιόνιο του αρχηγού της Βέρντερ Βρέμης στο μπράτσο. Μετά από τέσσερις αγωνιστικές χωρίς νίκη και στα πρόθυρα του αποκλεισμού στο Τσάμπιονς Λιγκ οι πλείστοι θα απέφευγαν να μιλήσουν δημόσια για τη σκληρή πραγματικότητα. Ο 33χρονος αμυντικός μέσος δεν ανήκει σε αυτούς. Λίγες μέρες πριν την κομβικής σημασίας αναμέτρηση της Βέρντερ με την Ανόρθωση ο αρχηγός των Γερμανών μίλησε αποκλειστικά στην «Α.τ.Κ.» και δεν κράτησε ούτε ένα χαρτί κρυφό για τη… μετωπική στο «ΓΣΠ». Απολαύστε τον!


-Κύριε Μπάουμαν, που οφείλεται το απροσδόκητα μέτριο ξεκίνημα της Βέρντερ Βρέμης σε πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ;
-Εξ αιτίας των πολλών διεθνών, οι οποίοι συμμετείχαν στο Euro2008 και στην Ολυμπιάδα του Πεκίνο και ενσωματώθηκαν σε πολύ προχωρημένο στάδιο της προετοιμασίας, και ένεκα των τραυματισμών ουδέποτε μπορέσαμε να προετοιμαστούμε σταθερά ως ομάδα. Γι’ αυτό δεν έχουμε βρει τα πατήματά μας. Στο μεσοδιάστημα ωστόσο βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, αλλά ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο επιθυμητό σημείο.
-Εμμένετε ακόμη στην κριτική σας μετά την εντός έδρας ισοπαλία κόντρα στην Ανόρθωση («Έχουμε πρόβλημα νοοτροπίας. Επαφιέμεθα στην ατομική κλάση, αλλά μας λείπει η ακατάβλητη θέληση. Ίσως τα πράγματα στην ομάδα μας είναι πολύ βολικά. Ορισμένοι ικανοποιούνται υπερβολικά γρήγορα, σ’ αυτόν τον τομέα έχουμε να καλύψουμε αρκετό έδαφος») και μετά την εντός έδρας ήττα από τον Παναθηναϊκό («Σε ό,τι αφορά την απόδοση και την τεχνική δεν ανήκουμε στις κορυφαίες ομάδες»);
-Αυτές οι εκφράσεις δεν πρέπει να γενικευτούν και να επεκταθούν σε όλα τα παιχνίδια μας. Δεν έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες μας. Αφ’ ότου αυτό το θέμα επισημάνθηκε εσωτερικά από τον προπονητή, αυτές οι κουβέντες μου προορίζονταν να λειτουργήσουν ως ένα ξυπνητήρι, να υπενθυμίσουν ότι πρέπει να επικεντρωνόμαστε 100% στο αμέσως επόμενο παιχνίδι και να επιδεικνύουμε απόλυτη θέληση για τη νίκη. Δεν έχουμε όμως κάποιο θεμελιώδες πρόβλημα νοοτροπίας, απλώς μέχρι στιγμής δεν παίζουμε διαρκώς στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας.

-Σε ποιο ποσοστό εκτιμάτε τις πιθανότητες πρόκρισης της Βέρντερ στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ ή στους 32 του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ;

-Φυσικά θα είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσουμε την ευρωπαϊκή μας πορεία, διότι η Ίντερ εξακολουθεί να παραμένει το μεγάλο φαβορί στον όμιλό μας και η Ανόρθωση έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη αφετηρία για να περάσει στην επόμενη φάση της διοργάνωσης. Ακόμη ωστόσο δεν έχουμε παρατήσει τη μάχη, εξ ου και πρέπει να κερδίσουμε στη Λευκωσία.
-Ποια εντύπωση σας άφησε η Ανόρθωση τόσο στο μεταξύ σας παιχνίδι στη Βρέμη όσο και στις επόμενες τρεις αγωνιστικές; Τι σας έχει εντυπωσιάσει περισσότερο στην πρωταθλήτρια Κύπρου;
-Τα αποτελέσματά της μιλούν από μόνα τους. Δεν έκανε μόνο ένα πολύ καλό παιχνίδι εναντίον μας αποσπώντας λευκή ισοπαλία αλλά και στην πιο πρόσφατη αναμέτρησή της δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στην Ίντερ. Αυτή τη στιγμή η Ανόρθωση βρίσκεται δίκαια στη δεύτερη θέση. Οι μεγάλες της αρετές είναι το πόσο συμπαγής παρουσιάζεται ως ομάδα και το πάθος, με το οποίο αγωνίζεται.
-Τι πρέπει να αλλάξει ή να βελτιώσει η Βέρντερ, ώστε να γίνει η πρώτη ομάδα, η οποία στην τρέχουσα ευρωπαϊκή περίοδο θα καταβάλει την Ανόρθωση στην Κύπρο;
Αφ’ ενός θα πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό και ψυχραιμία, διότι η Ανόρθωση θα βγει μπροστά παρακινημένη από τους θερμόαιμους οπαδούς της. Αφ’ ετέρου θα πρέπει εκείνη τη βραδιά να δείξουμε μεγάλο πάθος, να είμαστε συμπαγείς στην άμυνα και να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε την ποιότητά μας στην επίθεση.
-Με βάση τις μέχρι στιγμής εμφανίσεις της Ανόρθωσης θα τη θεωρούσατε άξια να συνεχίσει την πορεία της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις;
-Δεδομένου ότι ακόμη είμαστε άμεσοι ανταγωνιστές, σε πρώτη φάση θα ευχόμουν να προκριθούμε εμείς. Δεν θα είχα ωστόσο αντίρρηση να συνεχίσει η Ανόρθωσης στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Διότι νομίζω πως η Ίντερ θα καταλάβει την πρώτη θέση στον όμιλο και η δεύτερη θα παιχτεί ανάμεσα σε Ανόρθωση και Βέρντερ.

ΦΡΑΝΚ ΜΠΑΟΥΜΑΝ
Ημερομηνία γέννησης: 29.10.1975
Εθνικότητα: Γερμανός
Ύψος: 1,87 μ.
Βάρος: 81 κιλά
Στη Βέρντερ από: 01.07.1999
Προηγούμενοι σύλλογοι: Γκρόμπιλ (1981-91), Νυρεμβέργη (1991-99)
Συμμετοχές/γκολ
-στην Μπούντεσλιγκα: 263/15
-στην Ευρώπη: 52/5
-με την εθνική Γερμανίας: 28/2
Επιτυχίες: πρωτάθλημα και κύπελλο Γερμανίας (2004), λιγκ καπ Γερμανίας (2006)
Δημοσιεύτηκε στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου